
Специалист електроника
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
Партнираме си с една от водещите компании в производството на електронни компоненти, за която сме в търсене на служител за позиция:
СПЕЦИАЛИСТ ЕЛЕКТРОНИКА
Основни отговорности:
• Планиране и оптимизация на производствения процес за електронни продукти;
• Създаване на технологични паспорти на изделията;
• Извършване на входящ контрол на компонентите;
• Участва в разрешаването и документира всички възникнали несъответствия;
• Настройка и програмиране на машини за автоматично насищане (SMT);
• Извършва регулярна поддръжка на оборудването.
Компанията предлага:
Мотивиращо възнаграждение;
Ваучери за храна;
Работно време на редовна смяна: от 8:00- 16:30 часа (Понеделник - Петък).
Работа в стабилна и доказала се компания;
Възможност за развитие;
Приятна работна среда във ведър и позитивен екип;
Необходими опит и компетенции:
• Техническо образование - /средно-специално или висше/;
• Трудов опит в сферата на електрониката;
• Опит с ръчно запояване и кримпване на кабели /голямо предимство/;
• Умения за работа с ERP;
• Познания по стандартите IPC-A-610 и IPC J-STD-00;
• Добра компютърна грамотност;
• Английски език на работно ниво - поне B1;
• Опит в производство на кабелни снопове се счита за предимство.
При проявен интерес, моля, изпратете Вашата автобиография.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2525 от 26. 04. 2018 г.
-
Подробна информация за работната оферта
Компания: HRS Bulgaria Местоположение: Пловдив Трудово правоотношение: Длъжност на пълно работно врем Добавен: 1. 3. 2025
Работна позиция - текуща
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!