
Консултант Продажби и Обслужване в град Стара Загора Ref:BN1171
Искаш ли да бъдеш част от най- голямата финансова група в България?
Сега е твоята възможност да се присъединиш, като Консултант Продажби и Обслужване!
В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие, равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно отговорността ни към нашите служители и обществото, и се стараем се да бъдем модел за поведение, като насърчаваме откритата комуникация и диалог. Създаваме среда, в която всеки служител се чувства ценен и чут.
В ОББ вярваме, че хората са нашата най-голяма сила и основен компонент да постигнем успеха, към който се стремим, и че крайната цел винаги трябва да бъде съпътствана със смисъл и в синхрон с ценностите ни като компания. Ще се радваме да споделиш своята уникалност и да станеш част от нашия екип, където заедно да бъдем Първи!
Ако Вие имате:
- Завършено средно/висше образование, или се обучавате в университет в момента (икономическа специалност се счита за предимство)
- Фокус върху клиентската удовлетвореност и добра търговска ориентация
- Компютърна грамотност и добро владеене на английски език се счита за предимство
- Добре развити комуникационни умения, екипен дух и мотивация за постигане на професионални и личностни резултати
И искате да:
- Се присъедините към един от най-добрите работодатели на пазара и да реализирате плановете си по стълбичката към успеха
- Внесете свеж полъх в най-добрите и професионални екипи
- Идентифицирате и осъществявате контакт със съществуващи и потенциални клиенти, с цел предлагане на продукти и услуги
- Работите за развитие и изграждане на дългосрочни клиентски отношения
- Поддържате актуални клиентските досиета и изпълнявате клиентските заявки, включително операции на каса
- Обучавате и насърчавате клиентите към използване на дигиталните канали и зоните за самообслужване
- Развиете богат опит и професионални умения
- Имате разнообразно ежедневие, в което да доказвате себе си
- Ни помогнете да имаме все повече позитивни и усмихнати клиенти
- Докажете заедно с нас, че сме сред лидерите измежду банковите институции
При нас ще намерите:
- Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в голяма международна банкова институция
- Индивидуално въвеждащо обучение с осигурен ментор
- Допълнителни дни платен отпуск за стаж в организацията
- Работа в позитивна и динамична среда, ориентирана към постигане на резултати
- Екипност изградена на доверие и разбирателство
- Ясно дефинирани кариерни пътеки
- Модерна и иновативна офис среда
- Конкурентно възнаграждение и отлични социални придобивки
- Допълнително здравно осигуряване и застраховка Живот
- Ваучери за храна
- Спортна карта на преференциална цена
- Преференциални условия при ползване на банкови услуги и продукти
- Различни събития за сплотяване на колектива
Споделете бъдещето си с нас!
Изпратете Вашата автобиография като използвате бутона за кандидатстване под текста на обявата.
Кандидатите, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю.
Конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под специална защита по смисъла на ЗЗЛД.
ОББ е основана през 1992г. посредством сливането на 22 български регионални търговски банки,
което е първият и най-мащабен консолидационен проект в българския банков сектор, а от 2017 г.
Банката вече е част от белгийската банково-застрахователна група КВС, която в момента е най-голямата финансова група в България.
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!
-
Защо да търсите работа в RabotniMesta.bg?
Нови предложения за работа всеки ден Можете да избирате от широк спектър от работни места: Нашата цел е да предложим възможно най-голям избор Получавайте нови обяви по имейл Бъдете първите, които отговарят на нови предложения за работа Всички обяви за работа на едно място (от работодатели, агенции за набиране на персонал и други портали) Всички услуги за търсещите работа са безплатни. Ще ви помогнем да си намерите нова работа