Финансов контрольор
В HRS Recruitment Services Bulgaria вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа!
Нашият клиент е един от най-големите производители на биаксиално ориентирано полипропиленово фолио (БОПП), каст ориентирано полипропиленово фолио (КПП) и гъвкави опаковки както в България, така и на Балканския полуостров. 97% от продукцията се изнася в Европа, Северна Америка, Африка и Азия.
Компанията се нарежда също и сред най-големите производители на ВОРР фолио в Европа.
За попълване на екипа от професионалисти, търсим да назначим
Финансов контрольор
Ролята включва:
Участва в определянето на финансовата политика на компанията, планира и следи инвестициите и бюджетите по разходни центрове;
Ръководи процеса по изготвянето на финансови прогнози и бюджети;
Активно участва в процеса по изготвяне на месечно, тримесечно, годишно приключване (в SAP и SAP BI Tool и в изготвянето на регулярен рипортинг;
Създава и представя отчети (на ниво компания, както и на ниво бизнес единица) за корпоративното управление и постигнатите резултати;
Прави анализ на финансовите отчети и дава становище по финансови въпроси на ръководството на компанията;
Подпомага осъществяването на вътрешно-фирмен контрол по изпълнение на утвърдената политика на разходите;
Контролира и проследява изпълнението на утвърдените търговски политики в компанията в тяхната финансова компонента, и своевременно подава информация към прекия си ръководител при констатирани отклонения.
Анализ на производствените разходи и себестойност;
Фирмата предлага:
Атрактивно трудово възнаграждение;
Богат пакет от социални придобивки ;
Спокойна и приятелска атмосфера за работа;
Възможност за работа по международни проекти и задания.
Изисквания:
Завършено висше образование с финансово-икономическа насоченост;
Минимум 5 години опит на подобна позиция за предпочитане в производствена компания;
Дълбоки познания в областта на финансовото счетоводство, управление на финансите и анализа, както и базови познания за производствените процеси и терминология;
Много добри познания по MS Оffice пакета, като отличното владеене на MS Excel е задължително;
Опит в работата със SAP или друга ERP система е предимство;
Работно ниво на английски език - мин В2;
Добри комуникативни и аналитични умения;
Професионални сертификати( CPA;ACCA;CMA) са предимство;
Ако ролята Ви е допаднала, кандидатствайте още днес!
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2525 от 26. 04. 2018 г.
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!
-
Защо да търсите работа в RabotniMesta.bg?
Нови предложения за работа всеки ден Можете да избирате от широк спектър от работни места: Нашата цел е да предложим възможно най-голям избор Получавайте нови обяви по имейл Бъдете първите, които отговарят на нови предложения за работа Всички обяви за работа на едно място (от работодатели, агенции за набиране на персонал и други портали) Всички услуги за търсещите работа са безплатни. Ще ви помогнем да си намерите нова работа