Експерт Администриране на персонала (м/ж)
С над 130 магазина и 2 логистични центъра в страната Лидл България вече над 13 години затвърждава водещата си позиция като отговорен инвеститор, коректен работодател и предпочитано място за пазаруване, предлагащо високо качество на добра цена.
В ежедневната си работа се придържаме към ясни принципи на уважение и честност, които определят нашите действия и начин на общуване.
Ако искаш да работиш в приятна атмосфера с екип от мотивирани и усмихнати професионалисти, не се колебай и кандидатствай сега!
За нашия офис в гр. София търсим:
Експерт Администриране на персонала (м/ж)
Какво ще правиш?
Създаване и актуализиране на фирмени политики и процедури в съответствие с българското законодателство и целите на компанията, подсигуряване на спазването им;
Анализ и предлагане на оптимизации на дейностите, свързани с администрирането на персонала;
Организиране, координиране и приоритизиране на ежедневната работа на екипа и всички дейности, свързани с цялостния процес по администриране на персонала, в т. ч. назначаване, преназначаване, освобождаване на служители, системна обработка на отчети за командировка, ваучери за храна;
Анализиране на казуси в рамките на работния процес и предлагане на възможни решения;
Подготовка на различни отчети/справки във връзка с персонала на компанията;
Подготовка и предоставяне на изискващата се съгласно действащото законодателство информация към НОИ, НАП, ГИТ и др. институции;
Системна обработка на назначавания, преназначавания и освобождавания на служители, на командировъчни отчети и на ваучери за храна, вкл. изготвяне и поддържане на необходимата документация за служители, попадащи към определено ръководно ниво.
Какво очакваме от теб?
Завършено висше образование;
Минимум 8 години опит на сходна длъжност в международна компания;
Детайлно познаване на действащото трудово законодателство;
Английски език на добро работно ниво;
MS Excel и MS Word на ниво напреднал;
Опит със софтуер за управление на възнагражденията. Познания по SAP HR ще се считат за предимство;
Много добри комуникационни и организационни умения;
Ориентираност към постигането на най-добри резултати;
Отговорност и внимание към детайла;
Отлична способност за сътрудничество с други хора.
Какво ти предлагаме?
Работа в международна компания с възможности за кариерно развитие;
Въвеждащо обучение;
Ваучери за храна в размер на 200 лв. /месечно;
Допълнително здравно застраховане;
Програма за подпомагане на служители и семействата им с безплатни психологически, финансови и правни консултации
Карта Мultisport на преференциална цена;
25 дни платен годишен отпуск;
1 ден допълнителен отпуск за рожден ден;
Допълнителен ден платен отпуск за всеки 5 години стаж в компанията;
Подарък и паричен бонус при раждане на дете;
Подаръчен комплект ученически пособия за служители с деца от 1-ви до 8-и клас;
Отстъпка от годишен абонамент в учебна онлайн платформа за служители с деца от 1-ви до 12-и клас;
Великденски и коледен бонус;
Работно място: гр. София, Бизнес парк – жк. Младост 4.
Кандидатствай онлайн сега!
Ще бъдат разглеждани само кандидатурите, към които има приложена автобиография, затова не забравяй да я изпратиш;
С одобрените кандидати ще се свържем лично, затова посочи актуален телефонен номер;
Всички останали ще получат от нас писмен отговор на посочен от тях имейл.
Лидл България гарантира:
Коректно отношение;
Дисциплина, точност и прозрачност в трудовите взаимоотношения;
Пълна конфиденциалност при разглеждането на кандидатурите;
Пълна защита на личните ти данни според действащата регулация на ЕС и българското законодателство;
„равно заплащане“ не е просто израз – това е ангажимент на отговорен работодател, който изпълняваме чрез прозрачната си система за възнаграждения;
Ясни приоритети и ценностна система.
*пълния информационен текст за ЗЛД прочети тук.
Нашите придобивки:
- Ваучери за храна в размер на 200 лв. ;
- Допълнително здравно застраховане;
- Платено въвеждащо обучение
- 1 ден допълнителен отпуск за рожден ден;
- Подарък при раждане на дете;
- Допълнителен ден платен отпуск за всеки 5 години стаж в компанията.
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!
-
Защо да търсите работа в RabotniMesta.bg?
Нови предложения за работа всеки ден Можете да избирате от широк спектър от работни места: Нашата цел е да предложим възможно най-голям избор Получавайте нови обяви по имейл Бъдете първите, които отговарят на нови предложения за работа Всички обяви за работа на едно място (от работодатели, агенции за набиране на персонал и други портали) Всички услуги за търсещите работа са безплатни. Ще ви помогнем да си намерите нова работа