Администратор склад - по заместване
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
За наш партньор - международна компания, търсим Администратор, който да работи
на 2-годишен трудов договор.
Основни задължения:
Работа с документи, попълване на данни за клиентите;
Попълването на информация, необходима за разрешения и лицензи за внос/износ;
Поддържане на инвентара на консумативите и предвиждане на необходимостта от нови;
Подпомагане на процеса на връщане на гаранционни продукти и осчетоводяване на рекламации в SAP и Excel;
Съдейства във физическото организиране на входящите гаранционни продукти в склада.
Компанията предлага:
Финансова удовлетвореност и договор с пълни осигуровки;
Стандартно работно време – Понеделник/Петък;
Осигурен транспорт при нужда;
ДЗО, карта Multisport;
Въвеждащо обучение и приятелски екип.
Изисквания:
Предишен административен опит се счита за сериозно предимство;
Много добро владеене на Английски език – ниво B2;
Внимание към детайла и отговорност към поетите ангажименти.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2525 от 26. 04. 2018 г.
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!
-
Защо да търсите работа в RabotniMesta.bg?
Нови предложения за работа всеки ден Можете да избирате от широк спектър от работни места: Нашата цел е да предложим възможно най-голям избор Получавайте нови обяви по имейл Бъдете първите, които отговарят на нови предложения за работа Всички обяви за работа на едно място (от работодатели, агенции за набиране на персонал и други портали) Всички услуги за търсещите работа са безплатни. Ще ви помогнем да си намерите нова работа