Administrative Assistant / Офис асистент
Райфайзен Адвайзъри ЕООД в България е част от Групата на Райфайзен Банк Интернешънъл АГ (Виена) и е водеща компания в областта на финансово-консултантската дейност по Сливания & придобивания на предприятия.
- Посрещане на посетители и гости и организиране на бизнес срещи, корпоративни събития и пътувания;
- Организация на входяща и изходяща документация;
- Оказване съдействие на ръководството на компанията за събиране, проучване и анализ на данни и информация;
- Изготвяне на справки и доклади, обработка на документи;
- Водене на имейл кореспонденция и комуникация;
- Изготвяне на маркетингови материали и съдържание за уеб страници и социални мрежи;
- Офис отговорности: поръчка на канцеларски материали и офис консумативи, и др. ;
- Изготвяне на бизнес отчети, проучвания, както и други различни документи.
- Организационни и комуникативни умения;
- Предходен опит е предимство;
- Умения за работа с Мicrosoft Office (Outlook, Excel, Word, PowerPoint и др. );
- Добро писмено и говоримо владеене на английски език.
- Възможност за работа в представителство на международна водеща компания в областта на финансово-консултантската дейност по Сливания и придобивания;
- Конкурентно възнаграждение;
- Приятна и спокойна работна среда;
- Стандартно работно време;
- Мотивиран и позитивен компактен екип.
-
Защо да търсите работа в RabotniMesta.bg?
Нови предложения за работа всеки ден Можете да избирате от широк спектър от работни места: Нашата цел е да предложим възможно най-голям избор Получавайте нови обяви по имейл Бъдете първите, които отговарят на нови предложения за работа Всички обяви за работа на едно място (от работодатели, агенции за набиране на персонал и други портали) Всички услуги за търсещите работа са безплатни. Ще ви помогнем да си намерите нова работа