
Мениджър акаунт продажби
Понастоящем имате възможността да се присъедините към нашия екип на позицията Мениджър акаунт продажби.
В какво се състои работата?
- Ежедневна комуникация и връзка между Информационно обслужване и клиентите й;
- Фокусиране върху нуждите на клиентите, с цел бързото и ефективното им покриване;
- Развиване и поддържане на добри взаимоотношения с клиентите;
- Управление на клиентски акаунти, включително преговори при сключване на договори и споразумения;
- Отговаряне на клиентски запитвания и идентифициране на нови бизнес възможности сред съществуващи и нови клиенти;
- Връзка с междуфункционални вътрешни екипи (включително отдели за управление на проекти и развитие на продукти и услуги);
- Ясна комуникация свързана с напредъка на месечна/тримесечна база инициативи на вътрешни и външни заинтересовани страни;
- Подпомагане при определянето на обхвата и целите на проектите, включвайки всички заинтересовани страни и осигурявайки техническа възможност;
- Поддържа здравословна комуникация с екипа и клиентите;
- Идентифицира и управлява рисковете и възможностите, свързани с всеки проект, и работи с мениджърския екип за тяхното намаляване и преодоляване;
- Управлява промените в обхвата, бюджета и графика на проектите.
Какви умения и квалификации трябва да имате?
- 1+ години опит в управлението на клиенти или управлението на проекти;
- Способност за комуникация, представяне и влияние върху ключови заинтересовани страни на всички нива на организацията, включително изпълнителни;
- Способност за ръководене на няколко проекта едновременно при задълбочено внимание към детайла;
- Отлични способности за слушане, преговори и презентиране;
- Отлични комуникационни умения и умения за водене на писмена кореспонденция;
- Опит в предоставянето на решения, ориентирани към нуждите клиента;
- Опит в работата със CRM софтуер се счита за предимство;
- Техническата грамотност в областта на ИТ и лицензионните политики се счита за предимство;
- Опит в среда с висок интензитет на работа се счита за голямо предимство;
- Университетска степен в областта на Бизнес администрация, Продажби или друга сходна област.
Защо Информационно обслужване?
Ще имате възможност да участвате в проекти от национално значение и да бъдете част от дигиталното бъдеще и трансформация на България.
Какво допълнително ще получите, ако се присъедините към нас?
- Допълнителна здравна застраховка, която покрива и стоматологична помощ;
- Карта за градски транспорт за всички линии;
- Бонус програма при препоръчване на колега;
- Програма за развитие на умения и обучения;
- Работа в екип с висококвалифицирани водещи специалисти;;
- Специално разработена програма „Дипломиране“;
- Кафе и свежи плодове в офиса;
- Атрактивна офис локация.
Ако сте заинтригувани от тази позиция, моля изпратете вашето CV. Ще се свържем с одобрените кандидати за интервю.
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!
-
Защо да търсите работа в RabotniMesta.bg?
Нови предложения за работа всеки ден Можете да избирате от широк спектър от работни места: Нашата цел е да предложим възможно най-голям избор Получавайте нови обяви по имейл Бъдете първите, които отговарят на нови предложения за работа Всички обяви за работа на едно място (от работодатели, агенции за набиране на персонал и други портали) Всички услуги за търсещите работа са безплатни. Ще ви помогнем да си намерите нова работа