Администратор доставки – гр. София
Ние от Vivacom вярваме, че в една среда, в която хората са мотивирани и работят заедно с колегите си, ще открият своите силни страни. Ръководени от нашите основни ценности ние вярваме в хората и потенциала, който притежават. Ние се фокусираме върху работата в екип, фирмената култура и възможностите за кариерно развитие на всеки наш служител.
За отдел Съпорт продажби търсим Администратор доставки.
Отговорности:
Отговаряш за подготовката, контрола и изпращането на оборудване, устройства идокументация до клиента, по сключени сделки от дистанционни продажби
Отговаряш за подготовката и изпращането на финансови документи за закупуване на устройства в брой или на лизинг
Отговаряш за печат и подготовка на документални пратки с/без подарък или с устройства
Комуникираш с куриерската фирма, като следи за изпълнението на доставените пратки
Предоставяш логистични услуги на външните клиенти на Виваком България ЕАД, касаещи изпълнение на дистанционни продажби
Участваш в процеса по приемане на постъпващи стоки и материали към НДЦ
Участваш в процесите по приемане и тестване на върнати устройства от дистанционни продажби
Изисквания:
Имаш завършено минимум Средно образование
Познаваш продуктите и услугите, предлагани от компанията
Имаш клиентски ориентирано поведение
Притежаваш умения за приоритизиране, планиране и контрол
Имаш отлична компютърна грамотност
Да бъдеш проактивен и да проявяваш инициативност
Ние ти предлагаме:
Конкурентно възнаграждение с възможност за годишен бонус спрямо представянето ти
Приятелска и екипна атмосфера
23 дни платен годишен отпуск
1 ден допълнителен платен отпуск за рожден ден
Обучение за придобиване на специфични познания и умения, свързани с работата и бъдещото развитие в компанията
Редица придобивки като: допълнително здравно осигуряване, ваучери за храна, преференциални условия за всички Vivacom услуги, ваучер за закупуване на мобилно устройство, спортна карта и много други
Търговски отстъпки в над 100 наши партньори в цялата страна - хотели, магазини, ресторанти, банки, авто услуги и още много други
Начин на кандидатстване
Моля, натисни бутон „Кандидатстване”, за да изпратиш автобиография и мотивационно писмо за позицията, не по-късно късно от 10 октомври 2024 г.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!
-
Защо да търсите работа в RabotniMesta.bg?
Нови предложения за работа всеки ден Можете да избирате от широк спектър от работни места: Нашата цел е да предложим възможно най-голям избор Получавайте нови обяви по имейл Бъдете първите, които отговарят на нови предложения за работа Всички обяви за работа на едно място (от работодатели, агенции за набиране на персонал и други портали) Всички услуги за търсещите работа са безплатни. Ще ви помогнем да си намерите нова работа