Мениджър връзки с клиенти
„Българска агенция за експортно застраховане“ ЕАД (БАЕЗ ЕАД) е застрахователно дружество, което предлага застраховки срещу финансови рискове и оперира на пазара от 1998 година. Целта ни е да бъдем най-добрият партньор на своите клиенти при споделянето на кредитния риск, за да могат българските компании не само да гарантират бизнеса си, но и да имат възможността да го разширят с нови партньори и на нови пазари.
За да попълним екипа си от високо квалифицирани специалисти, търсим МЕНИДЖЪР ВРЪЗКИ С КЛИЕНТИ в дирекция „ЗАСТРАХОВАНЕ“, който да отговаря за активното търсене и привличане на нови за дружеството клиенти, както и да продължи висококачествено да удовлетворява нуждите от застрахователни решения на съществуващите такива.
1. Отговаря за и осъществява активна дейност по търсене и привличане на нови клиенти за дружеството;
2. Отговоря за пълното обслужване на портфейл от клиенти;
3. Води кореспонденция с потенциални и настоящи клиенти;
4. Участва активно в маркетинговата програма на дружеството;
5. Участва в разработването на нови застрахователни продукти;
6. Популяризира дейността на “БАЕЗ” ЕАД пред потенциални клиенти чрез участие и представяне на застрахователните продукти на дружеството на семинари, бизнес форуми, търговски изложения и други
1. Висше образование в сферата на финанси, застраховане, икономика, счетоводство или сходна специалност;
2. Професионален опит в работа с корпоративни клиенти – провеждане на срещи, водене на преговори, водене на официална бизнес кореспонденция, създаване и представяне на презентация пред публика и др. ;
3. Професионален опит в застрахователна, банкова, кредитна или пенсионноосигурителна институция, застрахователен брокер, инвестиционен посредник – минимум 1 година;
4. Отлични комуникационни умения и умения за водене на преговори;
5. Умения за дефиниране на приоритетите и оптимална организация на времето;
6. Инициативност и проактивност;
7. Умения за работа в екип;
8. Добро владеене на английски език;
9. Компютърни умения - работа с Microsoft Office, Excel, Power Point;
10. Чисто съдебно минало.
• Работа в стабилна застрахователна институция;
• Възможност за обучение и повишаване на квалификацията;
• Много добър социален пакет, включващ допълнително здравно застраховане, допълнително пенсионно осигуряване, ваучери за храна и др. ;
• Баланс между работата и личния Ви живот чрез възможност за работа от дома в съответствие с правилата на дружеството;
• 25 дни платен годишен отпуск.
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!
-
Защо да търсите работа в RabotniMesta.bg?
Нови предложения за работа всеки ден Можете да избирате от широк спектър от работни места: Нашата цел е да предложим възможно най-голям избор Получавайте нови обяви по имейл Бъдете първите, които отговарят на нови предложения за работа Всички обяви за работа на едно място (от работодатели, агенции за набиране на персонал и други портали) Всички услуги за търсещите работа са безплатни. Ще ви помогнем да си намерите нова работа