Какво трябва да избягвате, когато рекламирате своя стартъп?
Ако тепърва започвате собствен бизнес, маркетингът е ключова област. Всички компании се нуждаят от начин да достигнат до потребителите, но той е още по-важен за съвсем новите фирми. Ето защо, ако никой няма да знае кой сте, за какво се борите или какво предлагате, е разумно да намерите най-добрите начини да се свържете с тях. въпреки че голяма част от вниманието е насочено към това, което трябва да правите, струва си да разгледате и грешките, които трябва да избягвате. Това е особено вярно, ако управлявате бизнес за първи път и нямате предишен опит в областта на маркетинга. Но кои са най-често срещаните маркетингови грешки, за които трябва да знаете?
Не избягвайте печатния маркетинг
Всички знаят, че дигиталният маркетинг е много популярен и валиден начин за популяризиране на вашата нова компания. Една от грешките, които трябва да се избягват, е да се съсредоточите само върху този метод на маркетинг и да пренебрегнете използването на печата. Консумативите за печат, като листовки, брошури и листовки, определено трябва да бъдат част от цялостния ви план за популяризиране на името ви. те не само са сравнително евтин начин да съобщите на хората, че съществувате, но и им дават осезаемо напомняне за вашата компания. Печатните маркетингови материали също така се ползват с високо ниво на доверие от страна на потребителите и в резултат на това те могат да възприемат новия ви бизнес по-положително.
Маркетингът може да се прави евтино
Това може да звучи малко контрапродуктивно, когато се замислите колко важен е маркетингът. основният момент, който трябва да имате предвид, е, че не трябва да харчите твърде много за кампаниите си. Въпреки че трябва да инвестирате достатъчно капитал, за да видите възвръщаемост, не трябва да харчите толкова много за маркетинг, че да пропуснете финансиране в други ключови области. Определянето на разумен бюджет за маркетинг ще гарантира, че новият ви бизнес няма да свърши парите още преди да е стартирал.