Как да облекчите разговора с шефа, когато сте нервни
Когато ви предстои труден разговор с вашия шеф, може да се чувствате нервни. Потните длани, нервното ходене понякога могат да развалят впечатлението от работата ви, което никой не иска. има няколко прости хака, които могат да направят работната ви среда много по-лесна и да ви насочат към успеха.
Не започвайте разговора с въпрос: "Как си?"
За да проведете успешен разговор, по-добре е да не започвате разговора с въпроса "Как си?". Това е безсмислено, твърде абстрактно и трудно за отговаряне. Вместо това проявете повече съпричастност и бъдете по-точни. например, можете да опитате : "Как си днес?" "Как си?
1. Ще работите ли извънредно днес?
2. Как прекарахте уикенда?
3. Имате ли някакви интересни планове за този уикенд?
Използвайте нещо от заобикалящата ви среда, за да говорите
Когато разговаряте с шефа си в неговия офис, намерете нещо, върху което да се съсредоточите там; това може да е произведение на изкуството, окачено на стената, или семейна снимка на бюрото му. Започнете, като го попитате дали се интересува от изкуство, за да разчупите леда. Ръководителят вероятно ще възприеме по-човешки подход.
Не чакайте ръководителят да ви повика
Не чакайте да ви повика на делова среща. Понякога колегите ще крещят и вие ще пропуснете възможността да изразите мнението си. запитайте се защо говорите. Не трябва да изглежда, че се изтъквате. Това, за което говорите, трябва да е по същество. Също така е важно да разберете и осъзнаете коя информация трябва да се обсъжда лично с шефа ви или с колегите ви.
Насрочете интервюто за вторник в 10:30 ч.
Важно е също така да направите добро впечатление при първата си среща с потенциалния шеф. Тази стъпкаобикновено се случва по време на интервюто. Понеделниците и петъците не се препоръчват за интервюта за работа, тъй като в тези дни хората не са толкова съсредоточени. Най-оптималният ден е вторник. също така времето между 10:00 и 11:30 ч. е за предпочитане, защото не е препоръчително да сте първият кандидат, който ще бъде интервюиран. Това е така, защото интервюиращите подсъзнателно ще сравняват другите с вас. Да сте последни също не е добре, защото след твърде много кандидати те започват да усещат умора от решенията.