3 причини да бъдете себе си на работното място
Представете си, че имате възможност буквално да изключите "работното си аз" или "домашното си аз", когато сте извън обкръжението си. Приемането на индивидуалността на работното място - вашата и на другите - е важно за изграждането и поддържането на разнообразни екипи.
Преструването е уморително
Скриването на това, което сте, за да се впишете в работата, изчерпва енергията ви. хората често се обличат, за да се впишат, дори и да нямат предписан дрескод. Ако имате отличителен моден стил, той определено принадлежи на работата.
Лицата харесват индивидуалността
Когато провеждате интервю за работа, искате вашата индивидуалност да проличи. Екипът по набиране на персонал трябва да знае дали отговаряте на културата на компанията и, честно казано, дали иска да работи с вас като личност. не спирайте дотук, когато ви наемат на работа. вашата индивидуалност вероятно ще проличи в някакъв контекст. Когато внасяте своята автентична същност в работата си, можете да изиграете роля в оформянето на начина, по който колегите ви възприемат.
Автентичността може да ускори кариерата ви
Показването на истинската ви същност означава да покажете своята човечност.Ако държите нещата на ниво и криете истинската си същност, може да пропуснете да създадете онзи тип взаимоотношения, които могат да обогатят живота и кариерата ви. автентичността надхвърля разкриването на информация за вас самите и също така изисква да слушате и да действате в отговор на автентичността на вашите колеги. Обръщайте внимание на техните интереси, предизвикателства и съвети и следвайте примера им. Това може да включва:
- Представяне на статия, която е свързана с проведен разговор;
- Приканване на хора на събития, които биха били интересни;
- Когато опитате ресторант или курс, препоръчан от тях, им кажете, че ви е харесал.
Да бъдете истинското си аз не означава да споделяте всяко нефилтрирано мнение с колегите си, без да носите нещо, което би било опасно за вида работа, която вършите. В някои ситуации да бъдеш напълно автентичен не е най-големият приоритет.