Поемете ролята на специалисти по набиране на персонал. Изпъкнете сред останалите кандидати
Знаете, че сте добри в своята област, разбирате работата си перфектно, но също така знаете, че има много други като вас. Когато кандидатствате за нова работа, очевидно е, че трябва да преминете през процес на подбор. Въпреки че не се съмнявате в качествата си, често може да се окаже трудно да убедите служителя по подбор на персонал в тях.
Поставете се на мястото на служителя по подбор на персонал
Сред стотиците кандидатури, които сега средно се обявяват за съвсем нови работни места, на средния мениджър по подбор на персонал му трябват само 9 секунди, за да разгледа автобиографията ви, преди да реши дали да продължи с кандидатурата ви. Приспособете автобиографията си към всяко работно място, за което кандидатствате, за да сте сигурни, че отговаряте на изискванията на обявата за работа и привличате вниманието на отдела по човешки ресурси.
Използвайте ключови думи от обявата за работа
В автобиографията си включете конкретните ключови думи, използвани в обявата за работа, и покажете как сте използвали тези умения, за да постигнете успех на предишни работни места.
Ръководителите и мениджърите прекарват целия си ден в решаване на проблеми за компанията и предлагане на решения и приветстват възможността да ги обсъдят с кандидатите. Проучете обстойно компанията, за да сте сигурни, че разполагате с достатъчно информация, за да отговорите на въпросите от интервюто, и с много въпроси, които да зададете на интервюиращия, за да покажете интереса си към компанията. Използвайте първото интервю или телефонно обаждане, за да зададете тези въпроси, и включете обратната връзка от компанията във второто интервю, за да покажете нови идеи за решаване на евентуални проблеми или предизвикателства.
Въобразявайте бъдещето на организацията
Въобразявайте визията на интервюиращите за бъдещето на организацията, като въплъщавате марката на компанията при всяка възможна възможност. Олицетворявайте марката: ако трябва да направите презентация, използвайте логото на компанията, цветовете, шрифтовете и изображенията, за да я направите възможно най-привлекателна за интервюиращите. демонстрирайте на интервюто, че сте проучили конкурентите на организацията и сте обсъдили разликите между тях. проучете онлайн PR, който разкрива успех, за който компанията е била похвалена, или предизвикателство, с което секторът се е борил, и проучете как бихте изградили набирането на персонал въз основа на успеха или как бихте решили проблемите.