Най-добрите организационни умения, които специалистите по човешки ресурси търсят, и как да ги развиете
Днешният ден става все по-забързан и изпълнен със стрес, затова хората с добри организационни умения често са предпочитани.
Силните организационни умения ще ви отличат от тълпата по всички правилни причини. Ако успеете да ги демонстрирате по подходящ начин в автобиографията си и в сценария на интервюто, ще се поставите в отлична позиция.
Комуникация
Комуникацията е едно от основните умения за работа с хора, от които се нуждаете. Докато някои хора са естествени комуникатори, на други им е трудно да изразяват мнението си и да разбират другите. Ако попадате във втората категория, е важно да работите върху този набор от умения.
Не става въпрос само за това, което вие или другите казват. Може би сте чували често цитираната статистика, че повече от 50% от комуникацията е невербална. Това е вярно. Начинът, по който се държите, езикът на тялото, изражението на лицето и тонът на гласа - всичко това играе роля за посланието, което предавате. Работата върху всяка област на общуването ви може да ви помогне да разбирате по-добре хората, да работите с тях и да организирате социалните си задачи.
Препознаване
Осърчавате ли се, когато сте изправени пред важно решение? Ако бавно вземате решения, може да ви е трудно да продължите напред. Както се казва в старата поговорка, има повече от един начин да се одере кожата на котката. Същото важи и когато става въпрос за вземане на решение как да се изпълни дадена задача. Възможно е да имате много възможности пред себе си.
Самомомотивация
Преценете какво ви мотивира да работите усилено. Може да откриете, че това е нещо толкова просто като удовлетворението от добре свършената работа. От друга страна, някои хора намират мотивация, като застават на страната на наградите. Каквото и да се случи, за да ви държи на пътя, можете да го използвате, за да свършите повече неща през работния ден.