Счетоводител
САМОСТОЯТЕЛЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ
за хотел в к. к. Ален Мак, гр. Варна.
Позицията отговаря за счетоводните процеси на хотела и е на пряко подчинение на Главен счетоводител и Финансовия директор.
ОСНОВНИ ФУНКЦИИ И ЗАДЪЛЖЕНИЯ
• Организира и контролира счетоводна дейност при обработка на първична информация и изготвяне на счетоводни справки.
• Организира своевременното счетоводно отразяване на всички стопански операции
• Организира и изготвя ведомости за работни заплати и трудови досиета
• Организира и осъществява финансов контрол по спазване на финансовата и платежна дисциплина както и правилното оформяне на счетоводните документи
• Контролира насрещни проверки и ревизии на дейностите в дружеството
• Периодично предоставя на ръководството нужната финансово-счетоводна информация и анализ на финансовото състояние
• Осъществява годишно счетоводно приключване на дружеството
• Изпълнява други задачи възложени му от прекия ръководител в рамките на професионалните умения и квалификация, които притежава
• Подаване на необходимата информация към държавни институции във връзка с ДДС, Осигурителни задължения, Статистическа информация и други
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНАТА ДЛЪЖНОСТ
• Отлично познаване на нормативна уредба в областта на счетоводството, данъчното и осигурително законодателство
• Висше икономическо образование (Счетоводство/Финанси)
• Професионален опит: минимум 3 години
• Отлични компютърни умения: MS Office, ТРЗ софтуер
• Работа в сферата на хотелиерството или ресторантьорството ще се счита за предимство
НИЕ ВИ ПРЕДЛАГАМЕ:
• Коректни взаимоотношения и мотивиращо заплащане
• Дългосрочна перспектива за развитие в утвърдена компания
• Социални придобивки, обучения, фирмени мероприятия
• Отлични условия на работа
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при спазване изискванията на Закона за защита на личните данни и при пълна конфиденциалност. Одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.
• Организира и контролира счетоводна дейност при обработка на първична информация и изготвяне на счетоводни справки.
• Организира своевременното счетоводно отразяване на всички стопански операции
• Организира и изготвя ведомости за работни заплати и трудови досиета
• Организира и осъществява финансов контрол по спазване на финансовата и платежна дисциплина както и правилното оформяне на счетоводните документи
• Контролира насрещни проверки и ревизии на дейностите в дружеството
• Периодично предоставя на ръководството нужната финансово-счетоводна информация и анализ на финансовото състояние
• Осъществява годишно счетоводно приключване на дружеството
• Изпълнява други задачи възложени му от прекия ръководител в рамките на професионалните умения и квалификация, които притежава
• Подаване на необходимата информация към държавни институции във връзка с ДДС, Осигурителни задължения, Статистическа информация и други
Отлично познаване на нормативна уредба в областта на счетоводството, данъчното и осигурително законодателство
• Висше икономическо образование (Счетоводство/Финанси)
• Професионален опит: минимум 3 години
• Отлични компютърни умения: MS Office, ТРЗ софтуер
• Работа в сферата на хотелиерството или ресторантьорството ще се счита за предимство
• Коректни взаимоотношения и мотивиращо заплащане
• Дългосрочна перспектива за развитие в утвърдена компания
• Социални придобивки, обучения, фирмени мероприятия
• Отлични условия на работа
-
Защо да търсите работа в RabotniMesta.bg?
Нови предложения за работа всеки ден Можете да избирате от широк спектър от работни места: Нашата цел е да предложим възможно най-голям избор Получавайте нови обяви по имейл Бъдете първите, които отговарят на нови предложения за работа Всички обяви за работа на едно място (от работодатели, агенции за набиране на персонал и други портали) Всички услуги за търсещите работа са безплатни. Ще ви помогнем да си намерите нова работа