
Офис служител
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
За наш доверен партньор, търсим да назначим отговорна личност на позиция: Офис служител
Основни задължения:
Отговаря за продажбите по телефон и на живо, изготвяне на оферти;
Общуване с клиенти и доставчици, на живо, по телефон и по имейл;
Работа с вътрешно разработена ERP система;
Работа с фактури;
Изисквания:
Добро ниво на английски, за работа с клиенти и доставчици;
Умения за работа и комуникация с клиенти;
Предишен опит с ERP или CRM;
Препоръчителен опит в работа с технически продукти;
Компанията предлага:
Конкурентно възнаграждение;
Пълни осигуровки;
Бонусна схема след първите месеци;
Ваучери за храна 200лв. ;
8 часа работен ден, понеделник до петък;
Работа в офис и мотивиран екип от 3ма души.
Очакваме актуална автобиография. Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2525 от 26. 04. 2018 г.
-
Подробна информация за работната оферта
Компания: HRS Bulgaria Местоположение: Пловдив Трудово правоотношение: Длъжност на пълно работно врем Добавен: 1. 3. 2025
Работна позиция - текуща
10 хората вече са разгледали обявата за работа.