Технически секретар
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа
За наш клиент - утвърдена компания за извършване на проектантскти, геодезически услуги и строителен надзор, търсим да назначим:
Технически секретар
Компанията предлага:
Постоянен трудов договор;
Пълни осигуровки;
Работно време от 08: до 17:00 / Понеделник-Петък;
Работа в динамична, приятна атмосфера;
Коректни професионални отношения.
Основни задачи и отговорности:
Отговаря за ефективната комуникация между различните отдели в офиса.
Координира съвместната работа на екипите и осигурява предаването на информация своевременно и ясно.
Отговаря за управлението на деловодството в фирмата;
Изготвя документи / договори , примо-предавателни протоколи, справки, отчети/ отнасящи се с дейността на фирмата;
Предава и получава информация по приемно предавателните устройства, обработва и систематизира получената информация и я докладва на управителя;
Организира обучение и развитие на персонала с цел подобряване на техните умения и компетенции;
Съдейства за постигане на стратегическите цели на компанията чрез активно сътрудничество с ръководството;
Предоставя редовни отчети и анализи за ефективността на офисните операции;
Участва в планирането на проекти и проследяване на изпълнението им в установените срокове;
Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността.
Изисквания към кандидатите:
Способност да ръководи и мотивира екипа, насърчавайки сътрудничество и постигане на общи цели;
Ефективно управление на времето, планиране на задачи и приоритизиране на дейности, за да се гарантира успешна и плавна работа на офиса;
Познания в областта на базовите финансови понятия, свързани с управлението на бюджета на офиса и разходите;
Опит и умения в управлението на проекти и координацията на различни задачи за постигане на общи цели.
Образование и опит:
Висше образование в областта на бизнес администрация, управление или подобна област/Икономическо образование;
Доказан опит мин (3) години в административно управление;
Отлични комуникационни умения и способност за лидерство;
Опит в работа с офисни софтуерни приложения и технологии;
Способност за ефективно управление на времето и приоритетите;
Творческо мислене и способност за решаване на проблеми.
Ако ролята Ви е допаднала, кандидатствайте още днес!
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2525 от 26. 04. 2018 г.
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!
-
Защо да търсите работа в RabotniMesta.bg?
Нови предложения за работа всеки ден Можете да избирате от широк спектър от работни места: Нашата цел е да предложим възможно най-голям избор Получавайте нови обяви по имейл Бъдете първите, които отговарят на нови предложения за работа Всички обяви за работа на едно място (от работодатели, агенции за набиране на персонал и други портали) Всички услуги за търсещите работа са безплатни. Ще ви помогнем да си намерите нова работа