Консултант обслужване на клиенти с английски език (8/4ч.)
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
Нашият партньор е компания, лидер в аутсорсинг индустрията. С цел разширяване на дейността им търсим да назначим:
Консултант Обработване на Запитвания с английски език (8/4ч. )
Основни отговорности:
Обработване на административни задачи;
Съдействие на клиенти относно инсталиране и настройване на медицински устройства;
Предоставяне на информация и съдействие на клиенти по телефона на английски език (входящи и изходящи);
Поддържане и актуализиране на база данни на компанията.
Компанията предлага:
Отлично възнаграждение;
Бонус система;
Ваучери за храна;
Допълнително здравно осигуряване;
Въвеждащо платено обучение;
Работа на график (8 или 4-часа) в диапазона между 13:30 - 22: 00 (Понеделник- Неделя);
Възможност да станете част от новосформиращ се екип.
Изисквания за заемане на позицията:
Високо ниво на владеене на Английски език (C1 ниво);
Сходен опит в работа с клиенти ще се счита за предимство;
Добри компютърни и комуникативни умения;
Позицията е подходяща за студенти.
Кандидатствайте сега!
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2525 от 26. 04. 2018 г.
-
Защо да търсите работа в RabotniMesta.bg?
Нови предложения за работа всеки ден Можете да избирате от широк спектър от работни места: Нашата цел е да предложим възможно най-голям избор Получавайте нови обяви по имейл Бъдете първите, които отговарят на нови предложения за работа Всички обяви за работа на едно място (от работодатели, агенции за набиране на персонал и други портали) Всички услуги за търсещите работа са безплатни. Ще ви помогнем да си намерите нова работа