Координатор и администриране на наематели
Ние сме фирма с дългосрочен стратегически план, оперираща на пазара на имоти
• Реклама, показване на обекти, представя оферти и попълване на договори за наем.
• Управлява документацията и административните процеси.
• Поддържане на положителни, професионални отношения с наемателите по време на целия цикъл на наема.
• Отговаря за събиране на задължения от наематели, извършва справки,
• Отчитане пред ръководство;
• Организиране на ремонти според нуждите
• Изпълнява и други конкретно възложени задачи
• Владеене на английски език и компютърна грамотност;
• Отлични комуникационни умения;
• Добри умения за планиране и стремеж към резултати;
• Най-малко 1 година предишен опит в областта на недвижимите имоти ще бъде предимство.
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!
-
Защо да търсите работа в RabotniMesta.bg?
Нови предложения за работа всеки ден Можете да избирате от широк спектър от работни места: Нашата цел е да предложим възможно най-голям избор Получавайте нови обяви по имейл Бъдете първите, които отговарят на нови предложения за работа Всички обяви за работа на едно място (от работодатели, агенции за набиране на персонал и други портали) Всички услуги за търсещите работа са безплатни. Ще ви помогнем да си намерите нова работа