Администратор администриране на продажби – гр. София
Vivacom е лидер в предоставянето на съвременни телекомуникационни услуги, които отговарят на най-високите професионални стандарти - мобилни и фиксирани гласови услуги, оптичен интернет, цифрова телевизия, до индивидуални телекомуникационни решения, направени по поръчка на клиента.
За дирекция Корпоративни продажби ние търсим мотивирани и отговорен кандидат, който да заеме позиция Администратор.
ТВОИТЕ ОТГОВОРНОСТИ ЩЕ БЪДАТ:
Участие в процеса по предоставяне на пред и следпродажбено администриране на търговския процес на дирекция Корпоративни продажби
Въвеждане на постъпилите заявки в съответните информационни системи на Vivacom
Проследяване статуса на заявки за различните видове услуги и за своевременното им реализиране
Отразяване промените в клиентския профил в информационните системи
Проследяване спазването на всички технологични срокове, условия и правила, отнасящи се до предоставянето и внедряването на услугите
Координиране процесите по предоставяне на услугите с останалите отдели
УСПЕШНИЯТ КАНДИДАТ ПРИТЕЖАВА:
Висше образование
Опит в сферата на продажбите или обслужване на клиенти
Много добри компютърни умения – MS Office
Владеене на английски език на работно ниво
Прецизност в изпълнението на възложените задачи
Комуникативни и организационни умения
И за да носи работата пълно удоволствие, ние ти предлагаме:
Професионално развитие в най-голямата и високотехнологична телекомуникационна компания в България
Персонален ментор, разнообразни обучения за придобиване на специфични познания и умения, дълъг период на обучение
Работна среда с отлична екипна атмосфера
Възможност за кариерно развитие в компанията
Много добри възможности за възнаграждение спрямо приноса и постигнатите резултати
Разнообразни и конкурентни допълнителни придобивки като допълнително здравно застраховане, ваучери за храна, преференциални условия за всички Vivacom услуги, ваучер за закупуване на мобилно устройство, спортна карта и много други
Начин на кандидатстване:
Моля, натисни бутон „Кандидатстване”, за да изпратиш автобиография за позицията, не по-късно от 17 февруари 2025 г.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!
-
Защо да търсите работа в RabotniMesta.bg?
Нови предложения за работа всеки ден Можете да избирате от широк спектър от работни места: Нашата цел е да предложим възможно най-голям избор Получавайте нови обяви по имейл Бъдете първите, които отговарят на нови предложения за работа Всички обяви за работа на едно място (от работодатели, агенции за набиране на персонал и други портали) Всички услуги за търсещите работа са безплатни. Ще ви помогнем да си намерите нова работа