
Специалист Обслужване на Клиенти
За компанията
Ние сме ново онлайн казино с пълен набор от услуги – българско дъщерно дружество на естонска холдингова компания, с централа в слънчева Варна, България. Бързоразвиваща се компания с динамична и предприемаческа култура, ние сме ангажирани с предоставянето на възможности за развитие и професионален растеж на нашите служители.
С развитието на нашето онлайн казино с бързи темпове, активно търсим амбициозни и мотивирани личности, които да се присъединят към нашия динамичен екип за обслужване на клиенти.
Отговорности:
✔️ Бързо и ефективно отговаряне на клиентски запитвания и заявки за поддръжка чрез различни канали – имейл, чат на живо и телефон;
✔️ Асистиране на клиентите с различни въпроси, свързани с техните акаунти;
✔️ Демонстриране на изключителни умения за решаване на проблеми с цел разрешаване на клиентски оплаквания или затруднения;
✔️ Осигуряване на точна и актуална информация относно разнообразния избор от игри, промоции и други функции на нашата платформа;
✔️ Работа в пряко сътрудничество с отдел „Продукт“ за осигуряване на безпроблемно и приятно клиентско изживяване;
✔️ Участие в процеси за подобряване на стандартите за клиентско обслужване.
Звучи ли като за теб?
✔️ Готовност и желание за работа на смени (24/7);
✔️ Отлични писмени и устни комуникационни умения на български език;
✔️ Силни аналитични умения и критично мислене;
✔️ Умение за работа в екип;
✔️ Внимание към детайлите и прецизност.
Защо да избереш нас?
✔️ Разнообразни възможности за кариерно развитие;
✔️ Мултикултурна работна среда;
✔️ Забавни фирмени събития;
✔️ Мултиспорт карта;
✔️ Различни видове отстъпки;
-
Подробна информация за работната оферта
Компания: Евърбет БГ ЕООД Местоположение: Варна Трудово правоотношение: Длъжност на пълно работно врем Добавен: 28. 2. 2025
Работна позиция - текуща
5 хората вече са разгледали обявата за работа.