Административен сътрудник
АЙГЕР ИНЖЕНЕРИНГ ООД е семейна компания производител на нестандартно оборудване за клиенти от цял свят.
Ние работим с нагласата “ Положително отношение към всичко и към всеки”, ако и Вие имате тази нагласа, кандидатствайте при нас.
Работата ни е да създаваме бутикови инженерни решения със световно качество и швейцарска прецизност. Това ценят нашите клиенти на всички континенти от над 60 държави и ни се доверяват повече от 25 години, защото вярват, в силата и креативността на служителите, които работят при нас. С награда за Най – иновативната компания в България, награда за Сделка на Годината и Експортьор на годината за завоювани нови пазари.
• Административни задачи по изготвяне на справки и оферти;
• Работа с ERP система;
• Взаимодействие с други отдели на Компанията;
• Отлично владеене на английски език – писмено и говоримо;
• Висше образование;
• Компютърна грамотност;
• Интерес към административни позиции;
• Редовно заплащане и пълни осигуровки;
• Възможност за високо възнаграждение, гарантиращо спокойствие за Вас и Вашето семейство;
• Увеличение на заплатата след 6 и след 12 месец;
• Работа редовна смяна от понеделник до петък;
• Ежемесечни ваучери в размер на 200лв;
• Добра локация в рамките на града ( автобус 1 и 27);
• Множество фирмени партита и събития, както за Вас така и за Вашите деца и внуци.
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!
-
Защо да търсите работа в RabotniMesta.bg?
Нови предложения за работа всеки ден Можете да избирате от широк спектър от работни места: Нашата цел е да предложим възможно най-голям избор Получавайте нови обяви по имейл Бъдете първите, които отговарят на нови предложения за работа Всички обяви за работа на едно място (от работодатели, агенции за набиране на персонал и други портали) Всички услуги за търсещите работа са безплатни. Ще ви помогнем да си намерите нова работа