
Оперативен счетоводител
Компанията оперира в областта на печата, рекламата и организирането на събития. Във връзка с разширяване на дейността, търсим колега - оперативен счетоводител. Можем да предложим работа в динамична и бързо развиваща се компания, приятна работа среда, мотивиран екип, възможност за гъвкаво работно време, възможност за дистанционна работа - когато се налага, социален пакет, който включва ваучери за храна и възможност за мултиспорт карта и не на последно място - адекватно на уменията и отговорностите възнаграждение.
Основни отговорности:
1. Обработка, събиране и класифициране на първични и финансово-счетоводни документи
2. Регистрира първични счетоводни документи в счетоводната система на компанията и съдейства при тяхното архивиране;
3. Осчетоводява оперативни разходи и приходи на дружеството при спазване на действащото българско законодателство, фирмените политики и стандарти;
4. Поддържа комуникация с всички отдели и обекти на компанията;
5. Осчетоводява разплащания по банка;
6. Съдейства за навременното документиране на плащанията от и към доставчици;
7. Съдейства за съставянето на отчети, справки, извлечения и анализи – за нуждите на отчетността на отдела и компанията;
8. Текущо поддържа своите знания във връзка с измененията в българското законодателство.
9. Отговаря за спазването на финансовите и счетоводни процедури в съответствие с българското законодателство и вътрешно-фирмените правила;
10. Отговаря за комуникацията с НАП и органите на държавната администрация;
11. Организира и отговаря за съхраняването на счетоводната информация по предвидения в закона ред;
12. Подготвя всички документи, свързани с трудовото правоотношение, въвеждане на информация в ТРЗ програма
13. Решаване на счетоводни и данъчни казуси на база на релевантната нормативна уредба, националните и международни стандарти
14. Проверка на салда с контрагенти, следене на вземания и задължения; кореспонденция с клиенти;
15. Обработка на месечни отчети от касов апарат
16. Изготвяне на договори с контрагенти
17. Изготвяне на протоколи
18. Склад – въвеждане на наличности, входящ и изходяща стока – работа с програма
Изисквания:
1. Подходящо висше образование (Счетоводство/Финанси/Финансов контрол);
2. Професионален опит в областта на счетоводството и данъците
3. Отлично познаване на нормативната уредба в областта на финансовата дейност, счетоводната отчетност, вътрешния финансов контрол, данъчното и осигурително законодателство - ЗДДФЛ, ЗКПО, ЗДДС, ДОПК, НСС, МСС, КТ, КСО;
4. Познаване на българското законодателство, Закона за Счетоводството и приложимите Счетоводни стандарти.
5. Добро ниво на английски език ще бъде прието за предимство
6. Компютърна грамотност и опит в работата със специализиран финансово-счетоводен софтуер;
7. Опит при работа с бази данни;
8. Лоялност;
9. Конфиденциалност;
10. Аналитичност
11. Изпълнението на ежедневните отговорности, изисква висока степен на внимание към детайлите, отлична организация и спазване на срокове.
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!
-
Защо да търсите работа в RabotniMesta.bg?
Нови предложения за работа всеки ден Можете да избирате от широк спектър от работни места: Нашата цел е да предложим възможно най-голям избор Получавайте нови обяви по имейл Бъдете първите, които отговарят на нови предложения за работа Всички обяви за работа на едно място (от работодатели, агенции за набиране на персонал и други портали) Всички услуги за търсещите работа са безплатни. Ще ви помогнем да си намерите нова работа