Technical Support - Czech speaker (C1 level)
Technical Support project for Big tech company.
Working hours: Mon-Fri 9:00 am-5:30 pm, 9:30 am-6:00 pm, 10:00-6:30 pm, 10:30 am-7:00 pm on rotation
Languages: Czech C1 / C1-, English B2
Training: 2 months from the office, after that 70% home, 30% office
Competitive salary + bonus
Handling Business Clients’ Technical requests via outbound calls, ticketing system and remote sessions
Analyzing service performance issues
Setting case priority depending on the client needs
Providing relevant solutions through established procedures
Focusing on customer expectations and satisfaction
Collaborating with other team members to provide high-quality support
Czech C1 / C1-, English B2
High school diploma
∙ Competitive salary + bonus
∙ Monthly transportation/internet allowance of 50 BGN net paid in addition to the base salary
∙ Additional payment for night hours work (if applicable) as per approved company program
∙ Bonus for important life events (marriage, birth or adoption of a child, university graduation) for the amount of 500 BGN
∙ Medical plan: health and dental care
∙ Life insurance
∙ Multisport Card (co-financed by the employer)
∙ Discounts on various goods and services
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!
-
Защо да търсите работа в RabotniMesta.bg?
Нови предложения за работа всеки ден Можете да избирате от широк спектър от работни места: Нашата цел е да предложим възможно най-голям избор Получавайте нови обяви по имейл Бъдете първите, които отговарят на нови предложения за работа Всички обяви за работа на едно място (от работодатели, агенции за набиране на персонал и други портали) Всички услуги за търсещите работа са безплатни. Ще ви помогнем да си намерите нова работа