
Главен специалист
Комисията за енергийно и водно регулиране (КЕВР)
О Б Я В Я В А:
Подбор за заемане на 1 (една) щатна бройка за длъжността главен специалист в отдел „Административно и информационно обслужване“, дирекция „Обща администрация“
Начин на провеждане на подбора чрез събеседване.
Кандидатите за участие в подбора следва да представят следните документи:
• Автобиография;
• Мотивационно писмо;
• Документ, удостоверяващ придобито образование;
• Документ, удостоверяващ продължителността на професионалния стаж.
Документите за участие се приемат всеки работен ден в КЕВР, гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” № 8-10, стая 505 или на следния имейл адрес: EKlasanova@dker. bg, в срок до 14. 03. 2025 г. Кандидатите се уведомяват за пречките за сключване на трудов договор, посочени в чл. 16, ал. 4 от Закона за енергетиката.
С входящ номер и дата се регистрират документите на кандидатите, представили всички документи, посочени в обявлението. След изтичане на срока на обявлението, документи не се регистрират.
Информация във връзка с подбора за длъжността се обявява на: интернет страницата на Комисията за енергийно и водно регулиране - www.dker. bg и на информационното табло в сградата на КЕВР, гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” № 8-10, партер.
1. Приема, регистрира, сканира документи в деловодната система на комисията, насочва към служители на КЕВР входящата кореспонденция, съгласно резолюция;
2. Обработва изходящата кореспонденция;
3. Ежедневно предоставя на директорите на дирекции цялата входяща кореспонденция в оригинал, насочена с резолюция към дирекцията;
4. Извежда и подпечатва заповедите на председателя на Комисията и други вътрешни актове;
5. Заверява заповеди за командировки на представители на държавни институции и дружества – лицензианти;
6. Отговаря на запитвания по телефона за движение по преписките;
7. Систематизира, оформя и съхранява документите от текущия архив на деловодството;
8. Оказва методическа помощ на старшите специалисти и специалистите при изпълнение на възложените им задачи;
9. Подпомага дейността на експертите в КЕВР и извършва дейности, свързани със справки по документи от архива на деловодството;
10. При необходимост изпраща изходящи факсове и електронни съобщения;
11. Не разгласява защитена по закон информация (класифицирана информация, търговска и производствена тайна, чувствителна търговска информация и др. ) и лични данни, както и факти и сведения, станали му известни при или по повод изпълнението на служебните му задължения, освен в предвидените в нормативните актове случаи.
• Образователна степен – средно образование;
• Минимален професионален опит – 2 години;
Допълнителна квалификация:
• Компютърна грамотност: деловодна система Archimed и нейните приложения, Microsoft Word, Microsoft Excel, e-mail кореспонденция, умения за работа в Internet;
• Да умее да работи със скенер, факс, копирна машина и др. устройства;
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!
-
Защо да търсите работа в RabotniMesta.bg?
Нови предложения за работа всеки ден Можете да избирате от широк спектър от работни места: Нашата цел е да предложим възможно най-голям избор Получавайте нови обяви по имейл Бъдете първите, които отговарят на нови предложения за работа Всички обяви за работа на едно място (от работодатели, агенции за набиране на персонал и други портали) Всички услуги за търсещите работа са безплатни. Ще ви помогнем да си намерите нова работа