Офис Асистент
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
За наш партньор, компания с дългогодишна история и лидер в сферата на дистрибуцията, търсим Офис Асистент, който да има опит с ERP система.
Отговорности:
Участие в основни офис дейности и работа с ERP система;
Следене на срокове на договори и организиране на тяхното подновяване;
Грижа за офисното пространство – поръчване на консумативи и съдействие при нужда от ремонти;
Работа със система за служебни автомобили и видеонаблюдение;
Посрещане на гости, водене на коресподенция по имейл и телефон;
Организация на вътрешнофирмени събития и тиймбилдинги.
Компанията предлага:
Безсрочен трудов договор и финансово удовлетворение;
Допълнително здравно осигуряване с опция за включване на семейни членове;
Ваучери за храна;
Паркинг за служители;
Възможност за работа в приятелска и позитивна среда.
Изисквания:
Минимум 1 година опит на сходна позиция;
Опит с ERP система се счита за значително предимство;
Добро владеене на Английски език.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № №2525 от 26. 04. 2018 г.
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!
-
Защо да търсите работа в RabotniMesta.bg?
Нови предложения за работа всеки ден Можете да избирате от широк спектър от работни места: Нашата цел е да предложим възможно най-голям избор Получавайте нови обяви по имейл Бъдете първите, които отговарят на нови предложения за работа Всички обяви за работа на едно място (от работодатели, агенции за набиране на персонал и други портали) Всички услуги за търсещите работа са безплатни. Ще ви помогнем да си намерите нова работа