Специалист Планиране и отчитане - гр. София
Vivacom е лидер в предоставянето на съвременни телекомуникационни услуги, които отговарят на най-високите професионални стандарти - мобилни и фиксирани гласови услуги, оптичен интернет, цифрова телевизия, до индивидуални телекомуникационни решения, направени по поръчка на клиента.
КАКВИ ЩЕ БЪДАТ ТВОИТЕ ОТГОВОРНОСТИ?
Създаваши администрираш достъпи до информационни системи и бази с данни
Поддържаш и актуализираш базата данни с клиенти – юридически лица
Активно участваш във фазата на планиране и изготвяне на бюджет, както и в разпределяне на целите
Подготвяш отчети, анализи и презентации за резултатите от дейността на дирекцията
Актуализираш и прилагаш правила за определяне размера на комисионни и бонуси
Подготвяш предложения за изплащане на допълнителни възнаграждения – бонуси и комисионни
Развиваш инструментите/програмите за отчитане, с цел управление и контрол върху търговската ефективност и продажби
КАКВИ СА НАШИТЕ ИЗИСКВАНИЯ?
Висше образование, специалност - Икономика, Статистика или Математика
Познаваш техники за анализ и оценка на продажбите
Много добра компютърна грамотност /MS Office/, отлични познания по работа с MS Excel
Познания по SQL и релационни бази данни ще се счита за предимство
Аналитично мислене и внимание към детайла
Умения за работа в екип и приоритизиране на задачи
Позитивност, инициативност и проактивност
ТОВА, КОЕТО ПРЕДЛАГАМЕ Е…
Конкурентно възнаграждение с възможност за годишен бонус спрямо представянето ти
Приятелска и екипна атмосфера
Възможност за работа от вкъщи в хибриден режим на работа
23 дни платен годишен отпуск
1 ден допълнителен платен отпуск за рожден ден
Обучение за придобиване на специфични познания и умения, свързани с работата и бъдещото развитие в компанията
Редица придобивки като: допълнително здравно осигуряване, ваучери за храна, преференциални условия за всички Vivacom услуги, ваучер за закупуване на мобилно устройство, спортна карта и много други
Търговски отстъпки в над 100 наши партньори в цялата страна - хотели, магазини, ресторанти, банки, авто услуги и още много други
КАК ДА КАНДИДАТСТВАШ?
Моля, натисни бутон „Кандидатстване”, за да изпратиш автобиография, не по-късно късно от 14 ноември 2024 г.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!
-
Защо да търсите работа в RabotniMesta.bg?
Нови предложения за работа всеки ден Можете да избирате от широк спектър от работни места: Нашата цел е да предложим възможно най-голям избор Получавайте нови обяви по имейл Бъдете първите, които отговарят на нови предложения за работа Всички обяви за работа на едно място (от работодатели, агенции за набиране на персонал и други портали) Всички услуги за търсещите работа са безплатни. Ще ви помогнем да си намерите нова работа