
Специалист Възнаграждение и администрация на персонала (ТРЗ)
Булкапитал груп се е утвърдил като една от най-големите и устойчиви строително – инвестиционна компании в България. Предоставяме на клиентите си целия спектър от услуги в областта на жилищното строителство, недвижимите имоти, туризма, хотелското настаняване, търговията на дребно и рестораньорството. Холдингът Булкапитал груп е ориентиран към изграждане на жилищни комплекси в престижни райони на София, Варна и южното Черноморие.
Описание на длъжността и основни отговорности:
Търсим динамичен и ориентиран към детайлите специалист за нашия екип, който да поеме ролята на Специалист Възнаграждение и администрация на персонала (ТРЗ). В тази роля ще бъде отговорен за обработката на възнагражденията и управлението на администрацията на персонала, като осигурява точното и своевременно изпълнение на всички свързани процеси като:
• Изготвя цялостната документация по сключване, изменение и прекратяване на трудови и служебни правоотношения.
• Поддържа лични досиета на работещите в дружествата служители.
• Изготвя документи свързани със служителите и трудовите правоотношения - служебни бележки, удостоверения, документи при пенсиониране.
• Изчислява и обработва месечните възнаграждения, премии и други извънредни плащания. Изготвя ведомости и рекапитулации.
• Администрира отсъствията на служителите - отпуски, болнични, и други.
• Изготвя графици и присъствени форми за отчитане на работното време;
• Подготвя отчети и справки за целите на счетоводството.
• Подава информация към външни институции (НАП, НОИ, НСИ, ИТ, и др. ) – уведомления, декларации, справки, приложения и др.
• Следи измененията в законодателството по отношение на трудово-осигурителната нормативна рамка.
• Спазва изискванията за лоялност и конфиденциалност на личните данни и информацията за служителите и клиентите.
• Комуникира с държавни институции и други външни органи - Инспекция по труда, НАП, НОИ, Агенция по заетостта, службата по Трудова медицина.
Изисквания към кандидатите:
• Завършено висше икономическо образование (или образование в подобна сфера).
• Опит на същата или подобна позиция.
• Добри познания в сферата на трудовото и и осигурително законодателство
• Отлична компютърна грамотност - Excel, Word, специализиран софтуер за управление на човешките ресурси, електронен подпис.
• Внимание към детайлите, аналитично мислене и организационни качества
• Надеждност и лоялност.
• Умения за ефективна комуникация и работа в екип.
• Способност за усвояване на нови знания и адаптация към новите технологии и методи на работа
Ние предлагаме конкурентно възнаграждение и социален пакет:
• Стабилна работа на постоянен договор при петдневна работна седмица
• Атрактивно и конкурентно възнаграждение
• Въвеждащо обучение
• Възможности за професионално развитие и обучение.
• Работа в екип от опитни специалисти в областта
• Подкрепяща и кооперативна работна среда, насочена към новаторство и професионализъм
• Допълнителни придобивки: допълнително здравно осигуряване (пакет лукс), 200 лева ваучери за храна, поемане на разходи за транспорт, мултиспорт карта на преференциална цена
• Нов модерен офис, намиращ се в к. к. Св. Св. Константин и Елена, оборудван с най-съвременни технологии и удобства
Ако търсите динамична работа и коректно отношение, можете да изпратите автобиография. Одобрените кандидати ще бъдат поканени на събеседване. Очкаваме ви!
-
Подробна информация за работната оферта
Компания: ДРИЙМОДИТ ЕООД Местоположение: Варна Трудово правоотношение: Длъжност на пълно работно врем Добавен: 11. 3. 2025
Работна позиция - текуща
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!