
Специалист административно обслужване
БОРИКА АД е в основата на технологичната инфраструктура на платежната индустрия в България. Приоритет на дружеството е осигуряването на съвременна картова и платежна среда за финансовите институции. Компанията се стреми да отговаря в най-висока степен на потребностите на банките от модерни финтех решения в полза на техните крайни клиенти.
Сред технологичните иновации, които коренно променят клиентското преживяване и са двигател на икономиката като цяло, са отдалечената идентификация и електронно подписване под бранда B-Trust, незабавните и мобилни преводи blink, решенията за удобни и сигурни плащания в интернет и чрез софтуерен ПОС терминал, електронните ваучери (за храна), услугите по превенция и мониторинг на финансови измами и др.
- Заявяване, получаване, контрол и отчитане на наличностите на стоково-материални ценности в Дружеството;
- Проучване на пазара за стоки и услуги във връзка с покупки на стоково-материални ценности, необходими за служителите и за поддръжка офисите на Дружеството;
- Проучвания на пазара на имоти, с цел наемане/ закупуване на имоти;
- Участие в процеса по инвентаризация на Дружеството;
- Контрол на качеството на предоставяните външни услуги по почистване на офисите на Дружеството;
- Съдействие в процеса по подготовка на тръжни процедури, провеждани от Дружеството, във връзка с дейности в обхвата на отдел „Административно обслужване“;
- Работа с куриерски и спедиторски фирми – подготовка за изпращане и приемане на пратки;
- Работа с ERP системата на Дружеството;
- Изготвяне на различни видове справки и отчети, отнасящи се до дейността;
- Провеждане на инструктажи по здраве и безопасност за служителите на Дружеството.
- Средно образование;
- Много добри комуникационни умения и умения за работа в екип;
- Способност за акцентиране върху детайлите при изпълнение на задачите;
- Проактивност, организираност и самодисциплина;
- Ефективно управление на ресурси и време;
- Работа с MS Office (Word, Excel, Outlook) и ERP система.
- Възможност за дългосрочна професионална кариера във високотехнологична компания – лидер на пазара;
- Динамична работна среда в екип от професионалисти;
- Предизвикателство да работите по иновативни проекти;
- Коректно отношение от Работодателя;
- Конкурентно възнаграждение и пакет от социални придобивки;
- Участие в специализирани обучения и развитие на професионалната експертиза.
- Подробна информация за работната оферта
Компания: Борика АД Местоположение: София Трудово правоотношение: Длъжност на пълно работно врем Добавен: 3. 4. 2025
Работна позиция - текуща
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!