
Офис служител - Фактурист
Офис служител - Фактурист
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
За наш доверен партньор, търсим да назначим отговорна личност на позиция:
Офис служител - Фактурист
Основни задължения:
Изготвяне на фактури и кредитни известия;
Равняване и засичане на складови наличности;
Водене на търговска кореспонденция с клиенти;
Работа с вътрешно разработена ERP система;
Работа със софтуер за въвеждане, съхраняване и анализ на информация;
Изисквания:
Отлична компютърна грамотност;
Предишен опит с ERP или CRM се счита за предимство;
Комуникативност и умения за работа в екип;
Лоялно отношение;
Компанията предлага:
Конкурентно възнаграждение;
Пълни осигуровки;
Допълнително здравно осигуряване след 6м;
8 часа работен ден, понеделник до петък;
Работа в уютен офис със сплотен екип.
Очакваме актуална автобиография. Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2525 от 26. 04. 2018 г.
-
Подробна информация за работната оферта
Компания: HRS Bulgaria Местоположение: Пловдив Трудово правоотношение: Длъжност на пълно работно врем Добавен: 1. 3. 2025
Работна позиция - текуща
5 хората вече са разгледали обявата за работа.