Офис Асистент - по заместване
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
За наш партньор - международна компания, търсим Административен Асистент, който да работи на 2-годишен трудов договор.
Твоите задължения:
Подреждане и сортиране на документи;
Своевременно попълване на таблици, свързани с продуктите;
Проследяване на текущото състояние на лицензите за внос/износ на клиенти;
Подпомагане на процеса на връщане на гаранционни продукти, включително получаване на дефектни продукти;
Вписване на информация за внос/износ и проверяване на стокови наличности;
Обработка на заявки.
Компанията ще ти предложи:
Финансова удовлетвореност и трудов договор с пълни осигуровки;
Стандартно работно време – Понеделник/Петък;
Осигурен транспорт;
ДЗО, карта Multisport;
Въвеждащо обучение и приятелски екип.
Изисквания:
Свободно владеене на Английски език – ниво B2;
Предишен административен опит се счита за значително предимство;
Отговорност към поетите ангажименти.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2525 от 26. 04. 2018 г.
Бъдете първият, който ще кандидатства за тази работа!
-
Защо да търсите работа в RabotniMesta.bg?
Нови предложения за работа всеки ден Можете да избирате от широк спектър от работни места: Нашата цел е да предложим възможно най-голям избор Получавайте нови обяви по имейл Бъдете първите, които отговарят на нови предложения за работа Всички обяви за работа на едно място (от работодатели, агенции за набиране на персонал и други портали) Всички услуги за търсещите работа са безплатни. Ще ви помогнем да си намерите нова работа