Акаунт мениджър на стаж
Оптимистика България ООД
Мениджър транспортен отдел с турски език
Astrea Recruitment
Акаунт мениджър “Корпоративни клиенти” – гр. София
А1 България ЕАД
Акаунт мениджър “Корпоративни клиенти” – гр. Хасково
А1 България ЕАД
Заместник-мениджър филиал (м/ж) - Шумен
Лидл България ЕООД & КО. КД
Младши заместник-мениджър филиал (м/ж) - Шумен
Лидл България ЕООД & КО. КД
Мениджър Продажби Пейрол бизнес | Пощенска банка
Пощенска банка / Юробанк България АД
Продуктов мениджър развитие на транзакционни продукти | Пощенска банка
Пощенска банка / Юробанк България АД
Младши мениджър/Мениджър Микробизнес клиенти в град Плевен (по заместване) Ref:BN1154
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Мениджър Частни клиенти - София Ref:HQ1186
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Мениджър Микробизнес клиенти - София Ref:BNs1003
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Мениджър Взаимоотношения с партньори - Югоизточен регион Ref:HQ1225
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Мениджър Микробизнес клиенти - гр. Варна (по заместване) Ref:BN1134
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Мениджър екип банкиране на дребно за гр. София Ref:SN6001
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Мениджър връзки малки и средни предприятия в град Пловдив Ref:HQ1212
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Мениджър връзки малки и средни предприятия в град Пазарджик Ref:HQ1211
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Мениджър връзки малки и средни предприятия в град София Ref:SME5
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Мениджър продажби Спестовни и инвестиционни продукти гр. Кърджали Ref:BN1155
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Мениджър връзки малки и средни предприятия в град Сливен Ref:HQ1205
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Мениджър връзки малки и средни предприятия в град Варна Ref:HQ1239
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Работа: Мениджър - Често задавани въпроси
👉 Колко предложения за работа има за професията Мениджър?
За професията "Мениджър" в момента можете да намерите 44 оферти за работа в портала за работа RabotniMesta.bg.
👉 Каква е длъжностната характеристика на професията Мениджър?
Мениджърът е отговорен за управлението и планирането на дейностите на дадена организация. Той изпълнява анализи на рисковете, разработва планове за подобряване на производителността и контролира дейностите на другите служители в организацията. Той има и други задължения, като да организира и координира дейностите на другите служители, да изпълнява и придобива нови клиенти, да предоставя консултации и да предлага решения.