Младши експерт, изготвяне на прогнози
EVN България – Твоята енергия. Твоето бъдеще.
Експерт трудови възнаграждения
РАЙКОМЕРС ИНЖЕНЕРИНГ АД
Младши инженер проектант индустриална автоматизация
СИНЕКТИКА ИНТЕР РЕКРУТМЪНТ ООД
Младши сътрудник Обслужване на клиенти в Call Center – гр. Плевен
„Виваком България“ ЕАД
Младши сътрудник Техническа поддръжка в Call Center - гр. Стара Загора
„Виваком България“ ЕАД
Младши сътрудник Обслужване на клиенти в Call Center – гр. Стара Загора
„Виваком България“ ЕАД
Младши сътрудник Техническа поддръжка в Call Center /8 часа/ - гр. Плевен
„Виваком България“ ЕАД
Младши сътрудник Техническа поддръжка в Call Center /4 часа/ - гр. Плевен
„Виваком България“ ЕАД
Младши експерт премиум банкиране - гр. София
Пощенска банка / Юробанк България АД
Младши експерт жилищно кредитиране - гр. София
Пощенска банка / Юробанк България АД
Младши експерт - банкиране на малък бизнес за ФЦ в град София
Пощенска банка / Юробанк България АД
Експерт/ Старши експерт "Попечителски услуги" Ref:HQ1133
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Експерт/ Старши експерт в звено "Капиталови пазари и Трежъри" Ref:HQ1134
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Експерт Счетоводство Ref:HQ1185
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Младши мениджър връзки с малки и средни предприятия в град Благоевград Ref:HQ1176
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Кредитен експерт/Старши кредитен експерт Банкиране малък бизнес за БЦ в гр. Благоевград
Пощенска банка / Юробанк България АД
Експерт Мониторинг център Ref:HQ1002
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Експерт към Корпоративния секретар Ref:HQ1184
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Експерт оценител
Пощенска банка / Юробанк България АД
Експерт Банково застраховане в ДЗИ Ref:DZI1099
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Работа: Младши експерт - Често задавани въпроси
👉 Колко предложения за работа има за професията Младши експерт?
За професията "Младши експерт" в момента можете да намерите 66 оферти за работа в портала за работа RabotniMesta.bg.
👉 Каква е длъжностната характеристика на професията Младши експерт?
Младшият експерт е професия, която отговаря за предоставяне на техническа подкрепа, анализ и административни услуги на клиенти. Те са отговорни за изпълнение на проекти, анализ на поведението на потребителите и осигуряване на подкрепа за продуктите и услугите на организацията. Те също така са отговорни за диагностициране и отстраняване на проблеми и за поддръжка на добрата работа на системите.